Interim / Management for Hire

Ascender tilbyr Interim / Management for Hire og har et stort nettverk av dyktige konsulenter/ledere med solid fagkompetanse og bred erfaring fra å bygge og drifte ledelses- og økonomifunksjoner.

Ønsker du bistand med interimsrekruttering eller mer informasjon, ta kontakt med Kristoffer, Ragnhild eller Vanessa. Du kan også lese mer om hvordan vi jobber med interimsrekruttering her.

Vi har dyktige kandidater innen disse områdene:


Vår prosess

Interimsprosessen vår sikrer rask tilgang til kvalifiserte kandidater når behovet oppstår. Vi kartlegger kontinuerlig nye kandidater for å ha et oppdatert bilde av tilgjengelig kompetanse. Når en kunde tar kontakt, søker vi i vår database etter relevante kandidater og presenterer en nøye utvalgt liste.

Kunden møter de kandidatene de ønsker, enten via Teams eller i fysiske intervjuer, ofte i én til to runder. Når en kandidat er valgt, gjennomfører vi referanse- og eventuelt bakgrunnssjekk, før vi håndterer tilbudsprosessen mellom kunde og kandidat. Vi følger opp både kunde og kandidat etter oppstart for å sikre et vellykket samarbeid.

Vi leverer interimskandidater for å dekke et midlertidig behov alene eller i påvente av fast rekruttering.

  • Ascender kartlegger
    aktuelle kandidater

  • Ascender intervjuer og evaluerer kandidater og fokuserer på faglig kompetanse,
    erfaring, personlige egenskaper
    og motivasjon

  • Ascender innhenter informasjon
    fra kunde for å sikre forståelse
    for selskap og rolle

  • Etablere omforent kandidatprofil

  • Kandidatsøk basert på omforent rollebeskrivelse

  • Etablering av longlist

  • Ascender rådgir på og presenterer kvalifiserte kandidater

  • Kunde treffer utvalgte kandidater

  • Ascender gjennomfører Referansesjekk av
    innstilt kandidat

  • Bakgrunnssjekk
    (etter nærmere avtale)

  • Tilbud til aktuell(e) kandidat(er)

  • Evaluering og oppfølging

Ta kontakt med oss for en uforpliktende samtale:

Vanessa Løland Bersagel

Kristoffer Skogsrud Bugge

Ragnhild Gabrielsen